onsdag 1 februari 2012

Som när vi dansade

Jag funderar och funderar och funderar.. och vill göra ngt annorlunda på Alla hjärtans dag med pojkvännen min. Men vad??? Tänkte att jag har ju aldrig varit och dansat med honom, så det kunde ju vara trevligt. Jo, förutom i köket när vi lagar mat då haha..
Sedan satte jag mig här, och blev på ett sånt där härligt skrivarhumör, och fick fram några ord:

Som när vi dansade utan musik
Minns du det? Jag höll dig så hårt,

Men jag visste hela tiden att du skulle fånga mig
Så ljuvt du tittade på mig, med de gnistrande ögonen
Åh, dessa ögon, som jag förlorat mig själv i så många gånger.
Som en labyrint, och jag kan inte nästa steg
Men du leder mig alltid rätt

Som när vi dansade utan musik



Fast om vi ska åka och dansa så bör vi nog ha musik ;)
Men här är vi nog inte än..
Det här steget är nog lite för bra än så länge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar